כללי

ילדה בת 6 סיפרה שאחותה "נאכלה בידי זאבים" והובילה למעצר הוריה

הורים חשודים ברצח בתם אנדרו קרלסון וג'ורדן באוורס, ההורים שעשויים לעמוד לדין בגין רצח בתם וניסיון להסתיר זאת במשך חודשים רבים

אוקלי קרלסון היתה רק בת 5 כשנעלמה בסיפור מיסתורי שעושה כותרות בארה"ב. הילדה דווח למשטרה כנעדרת על ידי יועצת בית הספר לפני שבוע וחצי ב-6 בדצמבר, אולם החוקרים טוענים כי הפעם האחרונה בה אוקלי נראתה בחיים היתה ב-10 בפברואר, עשרה חודשים קודם לכן. החיפושים אחרי אוקלי, שנמשכו שבוע והקיפו מעל 300 דונם שטח סביב בית המשפחה, נפסקו בהוראת השריף המקומי וההורים אנדרו קרלסון וג'ורדן באוורס נעצרו בחשד לנטישתה.

הסיפור המחריד הזה שארע במדינת וושינגטון הופך להרבה יותר מעניין לאור ההתפתחויות המסעירות המטלטלות והמחדירות: אחותה של אוקלי בת ה-6 שמסרה הצהרות שהעלו חשד נגד הוריה, שתחילה נעצרו בחשד לרצח ויתכן מאוד כי בקרוב שוב יואשמו ברצח ביתם.

בזמן שהילדה בת ה-6 שהתה במסיבת פיג'מות עם בתה של מנהלת בית הספר, שהתעניינה מדוע אחותה נעלמה לזמן כל כך ממושך מבית הספר, היא סיפרה לה: "אוקלי איננה. אין יותר אוקלי. אמא אמרה לא לדבר על אוקלי, היא הסתובבה ביער ונאכלה בידי זאבים". את התצהיר בשבועה השיגה תחנת הטלוויזיה KCPQ מרשת פוקס.

אמירות מחשידות אלה של הילדה שינו את התמונה והובילו לחקירה משטרתית מואצת ומאומצת. כאן נכנס לתמונה האח הגדול בן ה-9 שאמר לחוקרים כי אימו ג'ורדן באוורס "נהגה לשים את אוקלי בארון תחת חדר המדרגות", והעיד על ההתעללויות שספגה אוקלי מהאם, הכאה בחגורה והרעבה סדיסטית.

ההורים טוענים כי ראו את אוקלי בפעם האחרונה ב-30 בנובמבר, אולם בבית המשפחה פרצה שריפה מסתורית שגרמה להם להתפנות מביתם כבר ב-6 בנובמבר ואין שום עדויות לכך שכבר אז אוקלי היתה היה בין החיים. סבא וסבתא של אוקלי הודיעו למשטרה כי הפעם האחרונה שהם ראו אותה היתה בדצמבר לפני שנה.

בהיעדר ראיות שקושרות את ההורים לרצח בתם, הם מואשמים בנטישתה ואף במניעת תרופות ממנה במשך 15 חודשים. החוקרים הבהירו כי ההורים בהחלט יכולים עדיין לעמוד לדין באשמת הריגה או רצח אם אוקלי לא תימצא, כך אמר השריף בראד ג'והנסון שעומד בראש חקירת הפרשה. "הסבירות שאוקלי קרלסון בחיים איננה גבוהה בשלב זה", אמר ג'והנסון.

בינתיים ההורים מוחזקים במעצר במחוז גרייס הארבור בוושינגטון ומתוכננים להופיע בפני בית המשפט ב-30 בדצמבר, עוד כשבועיים. ועד אז הסיפור של אוקלי קרלסון ימשיך לטלטל את אמריקה והעולם.

 

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות