פודקאסטים

שיחות חולין, פרק 4: כל אחד וחופשת האסון שלו

הפרק הרביעי של "שיחת חולין" מגיע אחרי "חופשה" של לירי וקופמן עם הילדים שלהם. קופמן נאלץ לבלות עם הילד בכנס 'פורטנייט' של גיימרים צעירים: "הייתי בתוך סיוט ורק חיכיתי שזה יגמר. אתה נכנס למכה של 500-600 ש"ח". בהמשך נאלץ לפתוח את הכיס שוב פעם כדי לקנות לו רגע של שקט, אחרי שהילד לא הוזמן לבמת הפסטיגל וקיבל חבילה ב-150 ש"ח שהתכולה שלה היא "זבל של שקל 20".

לירי מצדה עשתה את הטעות הגדולה ונסעה עם הילדים לאילת במקום לטוס לחו"ל: "זה היה נראה שכל מי שהיה צריך לטוס לדובאי, נסע איתנו לאילת. פשוט ערימות של ילדים". וככה הילדים שרצו לראות כרישים במצפה התת ימי, הסתפקו בלהסתכל אחד על השני שוחים.

ואם כבר באילת עסקינן, תחרות מיס יוניברס היא הזדמנות נהדרת לדבר על תיירות פנים כמו שרק קופמן ולירי יודעים. "אילת היא השפלה לאורח. אין בה כלום". אומר קופמן ובהמשך מוסיף: "שמעתי את השר יואל רזבוזוב אומר שזה כל כך כיף שמתמודדות במלכת היופי אומרות: "I love Israel". חתיכת אימבציל". לירי: "אתה לא חושב שתיירים שבאים לפה זה טוב לנו?". קופמן: "לא. אנחנו מדינה מטונפת". בהמשך הציע גם לייבש את הכנרת וכמעט גרם ללירי לפרוש מהתוכנית.

בלב סערת משה חוגג, קופמן נזכר בשיחה שהייתה לו בעבר עם בעלי בית"ר ירושלים: "הוא עבד פעם בערוץ הספורט. כשהוא נכנס לשטויות האלה של הקריפטו, נפגשתי איתו בקפה השכונתי ואמרתי לו "תשמע, אתה יותר מדי פראשי, אתה תגיע לכלא". כל מי שנכנס לכדורגל נחשף. עיתונות הספורט בניגוד לשאר המגזרים בתקשורת היא מאוד בועטת ונשכנית, ואז אתה יכול להסתבך".

עוף גוזל חתוך את השמיים: לירי הופתעה כשהתקבלה ההחלטה להוריד אבטחה מנתניהו הצעיר: "עד הרגע האחרון חשבתי שהיא לא תבוטל". קופמן דווקא לא הופתע אבל הציע פתרון יצירתי: "אם הילדז היסטרי, ואני מקווה שהוא כזה, שילך צמוד לאבא שמסתובב עם אבטחה".

ואיך אפשר להתעלם מהבשורה שהרעידה השבוע את המדינה – ביטול החוזה בין חברת טורנדו לפרזנטורית הכי מזוהה שלהם – רותם סלע. מה קופמן ולירי חושבים על היכולות של סלע למכור ואיך קופמן קשור לברוק שילדס?

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות