כללי, משפטי

הציג עצמו כפסיכולוג ופגע מינית בצעיר מוגבל

מעצר, אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 25 מירושלים, בגין ביצוע עבירות מין בצעיר בבית כנסת בירושלים. זאת לאחר שדוד פלבני פנה לצעיר המתמודד עם מוגבלות ואמר לו כי הוא פסיכולוג אשר יוכל לסייע לו למצוא מסגרת לימודית, הוביל אותו לתא שירותים בבית כנסת סמוך, אז ביצע בו עבירות מין בניגוד לרצונו.

על פי כתב האישום, הנאשם הבחין כי המתלונן, בשנות ה-20 לחייו, סובל ממוגבלות כלשהי, ובעקבות כך פנה אליו תוך שהוא אומר כי הוא מוכר לו. לאחר שהנאשם שאל את המתלונן לשמו, שאל הנאשם את המתלונן באיזה ישיבה הוא לומד והמתלונן השיב כי הוא לא מצא ישיבה ללמוד בה. בעקבות כך אמר הנאשם למתלונן בכזב כי הוא פסיכולוג וכי יש לו קליניקה בקרבת מקום שבה הוא יוכל לסייע למתלונן למצוא מסגרת ישיבה בה יוכל ללמוד, וזאת על אף שהדבר איננו נכון ועל מנת לגרום למתלונן לבוא איתו למקום נסתר. המתלונן האמין לדברי הנאשם ועל כן הלך עימו.

הנאשם הוביל את המתלונן לדירה בקרבת מקום ולאחר שהמתלונן נכנס לדירה עם הנאשם נעל הנאשם את דלת הדירה. לאחר מכן שאל הנאשם את המתלונן היכן למד בעבר ומי ראש הישיבה, ולאחר שהמתלונן השיב, אמר הנאשם למתלונן כי הוא מכיר את ראש הישיבה, והכל על מנת לרכוש את אמונו של המתלונן. בשלב כלשהו נשמעו דפיקות על דלת הדירה, ובעקבות כך נבהל הנאשם ואמר למתלונן כי עליהם לעבור למקום אחר.

בעקבות כך הוביל הנאשם את המתלונן לספסל ברחוב סמוך, שם ישבו הנאשם והמתלונן והמשיכו לדבר על ישיבות, וזאת תוך שהנאשם אומר למתלונן בכזב כי הוא מבין בחוכמת הפנים וחוכמת הידיים ועל כן יוכל לסייע למתלונן, וזאת על אף שהדבר איננו נכון ועל מנת לגרום למתלונן להמשיך ולהאמין בנאשם.

לאחר מספר דקות, הוביל הנאשם את המתלונן לבית כנסת סמוך. הנאשם והמתלונן נכנסו לבית הכנסת, אך לאחר שהנאשם הבחין כי המקום מואר וכי יש בו אנשים, הוביל הנאשם את המתלונן לבית כנסת סמוך אחר ברחוב עזרת תורה אשר היה חשוך באותה העת ואשר היה ריק מאנשים. הנאשם והמתלונן נכנסו לבית הכנסת וישבו על אחד הספסלים.

הנאשם שאל את המתלונן אם הוא מעוניין בעיסוי, אך המתלונן השיב שלא. למרות האמור, בשלב כלשהו הרים הנאשם את רגליו של המתלונן והניחם על רגליו, ואז החל לעסות את המתלונן ברגליו ובבטנו. בשלב כלשהו עמד המתלונן, ואז הוביל הנאשם את המתלונן לתאי השירותים שהיו במקום ושם ביצע בו מעשים מגונים וגרם למעשה סדום בניגוד להסכמתו של המתלונן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות