כללי

טרגדיה טקסנית: ביקשה להתגרש אחרי 24 שעות – ונרצחה

גבר ירדני אמריקני שרצח את אשתו הרוצח טארק אלקיאלי (39) שחנק את אשתו בת ה-23 למוות ונידון ל-23 שנות מאסר

גבר בן 39 תושב טקסס ממוצא ירדני נמצא אשם ברצח אשתו שביקשה להתגרש יום לאחר נישואיהם, כך דווח באתר "פורט וורת' סטאר טלגרם". טארק אלקיאלי נידון ל-23 שנות מאסר ביום שישי האחרון בעקבות רצח אשתו, וואסאם מוסא בת ה-23 בחניקה, כך נקבע לפי נתיחת הגופה וחקירת האירוע הטראגי.

מוסא נשמעה סקפטית לפני הנישואים עם אלקיאלי ב-2018 במולדתם ירדן, וכבר יממה אחרי הנישואים היא דרשה להתגרש. מן הסתם הזוג לא יצא לירח דבש, במקום זאת בעוד הבעל המריא לביתו בארלינגטון טקסס, האישה חזרה עם כל חפציה למשפחתה בירדן. בזמן הזה אלקיאלי ניהל רומן עם אישה שעבדה איתו. כאשר מוסא הגיעה לביקור בארה"ב במאי 2019 התפתחו בין בני הזוג ויכוחים קולניים ומאבקים בנוגע לסוגיית הגירושים.

מטעם התובע נחשף כי מוסא אמרה לאחיה במהלך אחד הוויכוחים כי אלקיאלי סתם לה את הפה באמצעות ידו, ובנוסף בלילה לפני מותה הבעל חיפש בגוגל איך לגרש את אשתו מארה"ב. לאחר מכן מוסא התגלתה מחוסרת הכרה בדירתם בטקסס והמשטרה תפסה את אלקיאלי מחוץ לבית ועצרה אותו. אלקיאלי טען כי שם את מוסא על המיטה והיא התעלפה, אולם אחרי חקירת משטרה ונתיחת הגופה התברר כי אלקיאלי חנק למוות את אשתו. התובעת אלנה בנגס אמרה: "הוא שם יד על פניה של אשתו, אדם שהוא אהב, וצפה בה כשהאור יצא מעיניה. מה שווים החיים?"

אחמד עלי, אחיה של מוסא, אמרה בהצהרה לבית משפט ב-2019 כי אחותו "הגיעה לארה"ב במטרה לתת לבעלה הזדמנות להקים ופרנס משפחה", אך הוסיף כי "היו להם הרבה בעיות ביחסים והיא פחדה ממנו". בכל מקרה, מדובר בעוד מקרה של רצח ואלימות נגד אישה שבמקרה הזה שילמה על כך בחייה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות