מדיה

פרשות חמורות או פורנו רך?

פרשת סוהרות המין. סוהרות המין. אם זה נשמע לכם כמו שם של סרט פורנו זול, זה כנראה בגלל שזה בדיוק מה שזה – שם שמתאים לסרט פורנו. אבל לא, אצלנו זה השם שבחרו להעניק אתרי חדשות לפרשה המחרידה, שבה נוצלו חיילות, כדי להרגיע את היצרים המיניים של אסירים ביטחוניים. ילדות בשירות חובה, שאולצו לבצע משימות זנות.
זה או "סרסור הסוהרות". גם מקסים.

עוד פרשה שעוסקת בעבירות מין חמורות, עוד סיפור מחריד על מעשים שלא יעלו על הדעת, ושוב בוחרים מנסחי הכותרות, במפגן של גסות לב וחוסר מודעות, במילים הלא נכונות.

בחירת הכותרת הזו, מה שנקרא בעגה המקצועית של עורכי חדשות 'מסגור', מצטרפת לרשימה ארוכה של שמות מאותו הז'אנר, שתחת הניסיון להיות מתוכחמים וליצור עניין, פונים שוב למכנה המשותף הנמוך ביותר – סקס מוכר. כמה דוגמאות ככה על קצה המזלג: "משחקי חברה", "פרשת הכדורגלנים והקטינות", "המשחק הגדול", "דוגמניות ומצלמות נסתרות". תנו לדמיון שלכם להשתעשע קצת בעת הקריאה. קריצה קריצה.

תוהה איך התנהל הדיון על בחירת הכותרת. האם מישהו העלה את הנקודה שהשימוש בכותרת מהסוג הזה עושה שימוש בדיוק בדבר שאותו אנחנו באים לבקר? וששוב הם עושים שימוש בנשים, גופן ומיניותן לקידום של משהו. שוב חפץ, שוב כלי שרת. כמו שעשו בהן בכלא גלבוע?

כבר למדנו לצקצק מול פרסומות שעושות מניפולציות זולות כאלה, כדי לקדם מוצרים שאין בינם לבין מין דבר (מכוניות, מזון, ברזים) אבל משום מה התובנה הזה לא הגיעה עדיין לכולם. כדי לקדם קליקים לכתבה יש מי שסבורים, שזה עדיין לגיטימי לגרות לא רק את הסקרנות אלא גם דברים אחרים.

וכן, יש לנו הצעות לאופציות הולמות יותר. צפו

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות