פודקאסטים

שיחת חולין: קופמן ולירי – כל אחד והמחלות שלו

את הפודקאסט "שיחת חולין" יצרו רון קופמן ובורק שביט כשהבינו שיש להם יותר מדי נושאים משותפים שהם יכולים לדבר עליהם במשך שעות. החל מההיפוכונדריה המשותפת לשניהם ועד לאקטואליה ופוליטיקה, שהן חלק ממחלות היום של כולנו.

בפרק הראשון התייחסו השניים לשלל נושאים, בניהם: הפקקים הבלתי נסבלים והאכזבה משרת התחבורה מירב מיכאלי ("יש לה בעיות מגדר כל היום, אין לה זמן לתחבורה, זה גם לא מעניין אותה באמת"); הבעיה האמיתית ביחסי הציבור שמספק רני רהב ללקוחותיו; לאיזה ריאלטי תלך עכשיו סיגלית חיימוביץ', מרוצחות הנער אסף שטיירמן שעונשה קוצר השבוע; זוג הישראלים שנעצר בטורקיה – מרגלים או לא?; ומה שהכי מטריד את קופמן ולירי – מי מהזוגות של "חתונה ממבט ראשון" ישרוד.

רון קופמן

מה יש להוסיף על קופמן שלא נאמר וסופר בכמעט 40 שנות קריירה? קופמן נולד בגבעתיים בשנת 1959. את הקריירה התקשורתית החל בשנת 1981 ככתב במדור הספורט של עיתון הארץ ובהמשך שימש כסגן עורך המדור בעיתון. את דרכו בטלוויזיה וברדיו התחיל בשנת 1999 כפרשן כדורסל בערוץ 1 וברשת ב'. בשנת 2004 הצטרף לפאנל התוכנית 'יציע העיתונות' בערוץ הספורט, ומשם הכול היסטוריה. הדמות הצבעונית של קופמן בלי העצם בלשון הפכה לסמל הסטטוס שלו, כולל ביטויים כמו "אגם הדרעק" ו"אין הכנה למוח" שנכנסו לז'רגון. מאז שנת 2011 משדר קופמן ברדיו 103FM לצד משה פרימו, צביקה שרף ויוני הללי. במקביל ממשיך קופמן להופיע בערוץ הספורט וכותב טור קבוע בעיתון מעריב.
קופמן נשוי לשרית יפרח, לשניים בן משותף, בנוסף לשתי בנות מנישואיו הקודמים.

לירי בורק שביט

בורק שביט נולדה ב-1976 בהרצליה. לעומת הקוף מסלול החיים שלה היה יחסית מסודר. היא למדה פסיכותרפיה בהתמחות בבית החולים אברבנאל ובמכון אדלר, וטיפלה במשך שנים בקליניקה פרטית. בעשור האחרון השקיעה בבודהיזם ומיינדפולנס. במקביל עשתה תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב בקולנוע וטלוויזיה. במהלך מחאת בלפור הסתובבה בורק שביט ברחבי הארץ ויצרה יומן מסע ביוטיוב ובטוויטר עם דיווחים ועדכונים חיים מהשטח.
בורק שביט נשואה כבר 25 שנה ולה ולבעלה שלושה בנים. כדי להעביר את שעמום הקורונה, עשתה קורס עיתונאים שם פגשה לראשונה את המרצה רון קופמן – מאז השניים לא נפרדו.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות