פלילי

עמיאד גרגאוי – מעשה סדום בילדה בת 10

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה א.נשים.

שם: עמיאד גרגאוי

במה הורשע: מעשה סדום ומעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 ללא הסכמתה, מעשה מגונה בפומבי בפני אדם שטרם מלאו 16 והפרת צו פיקוח.

מועד ההרשעה: שנת 2020

מה הוא עשה:

במהלך נסיעה באוטובוס הבחין גרגאוי, גבר כבן 26 בעל הבנה מוגבלת, בילדה בת 10 שהיתה בדרכה מביתה לכיוון גן הילדים, כדי לאסוף את אחיה. הוא ירד מן האוטובוס והחל עוקב אחריה. כשהבחינה בו הילדה היא התחילה לברוח. הוא רדף אחריה, תפס אותה, חסם את דרכה שלא תוכל להימלט וחשף בפניה את איבר מינו. אז אילץ אותה בכוח לגעת בו וביצע בה מעשה סדום, כשהחדיר בכוח את איבר מינו לפיה שוב ושוב, תוך שהוא אוחז בראשה בחוזקה.

כל אותו הזמן ניסתה הילדה להיאבק בו, ביקשה שיעזוב אותה, צעקה וניסתה להיחלץ מידיו, אך הוא לא הרפה. אחרי מאבק ממושך הצליחה הילדה להשתחרר מאחיזתו ונמלטה. הוא החל לרדוף אחריה, אך כשהבחין באנשים נוספים, עלה על אוטובוס ונמלט מן המקום.

גרגאוי הינו בעל עבר פלילי שכולל הרשעות קודמות בגין עבירות מין. את העבירה הנוכחית ביצע כאשר היה תחת צו פיקוח, בהתאם לחוק ההגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין. על פי הצו נאסר עליו לחבור לקטינים או לשהות במחיצתם ללא נוכחות בגיר המודע לדבר העבירה, ולמגבלות החלות עליו , ונקבעה בו הרחקה ממקומות כינוס המיועדים לקטינים, כגון בתי ספר, גני ילדים, גני שעשועים וכיוצא באלה.

העונש שקיבל: 10 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך 80,000 ש"ח

מדברי השופטים:

  • "היא יצאה את ביתה, ולא ידעה מה צופה לה הדרך" כתב השופט אלון נויפלד במעמד גזירת עונשו של גרגאוי, "ילדה בת 10, אשר רצתה להגיע לגן הילדים בשכונת מגוריה, לאסוף את אחיה. ילדה קטנה ושמחה, שהלכה לה לתומה לאורו של יום, עד אשר נפלה קורבן לדחפיו המיניים של אדם זר, שהבחין בה מחלון האוטובוס. אותו זר, רדף אחרי הילדה, חשף את איברו וביצע בה מעשים שיישרטו בעומק זיכרונה, ובלבה הדואב, לשארית חייה. הזר הוא הנאשם, איש בעל הבנה מוגבלת, מספיקה כדי להבין כי הוא מתאכזר לילדה קטנה ומבוהלת, אך לא מספיקה כדי להבין את מלוא המשמעות של מעשיו. השאלה שלפנינו נוגעת לעונש הראוי לנאשם, כְּדֵי רִשְׁעָתוֹ במגבלותיו, בגין הרע שעשה לאותה ילדה, המתלוננת".
  • יחד עם חבריו להרכב השופטים, אריאל ואגו ואריאל חזק, קבע בית המשפט כי "המעשה שביצע הנאשם הינו חמור ביותר. בתי המשפט מדגישים חדשות לבקרים, את חומרתן הרבה של עבירות המין, במיוחד כאשר הקורבנות הם קטינים, תוך ניצול כוחם המוגבל, באופן שמביא לפגיעות ארוכות טווח, כאשר ראוי כי הענישה בגינן תהלום את הסלידה מהן. חומרה זו באה לידי ביטוי אף בעמדת המחוקק, אשר קבע עונש מרבי בן עשרים שנות מאסר לעבירה בה הורשע הנאשם, ואף עונש מזערי (כולל מאסר על תנאי) שלא יפחת מרבע העונש המרבי, אלא מטעמים מיוחדים שיירשמו. יש ליתן משקל מצטבר גם לעצם העובדה כי עבירת המין החמורה נעשתה תוך הפרה של צו פיקוח".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות