פלילי

רפאל איליזרוב – פדופיל סדרתי ברשת

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה א.נשים.

שם: רפאל איליזרוב, בן 32 בעת ביצוע העבירות

במה הורשע: מעשים מגונים בנסיבות מחמירות והטרדות מיניות של קטינות באינטרנט.

הוא הורשע במסגרת עסקת טיעון, על סמך הודאתו בכתב אישום מתוקן.

מועד ההרשעה: שנת 2014

מה הוא עשה:

איליזרוב ביצע עבירות מין בקטינות באמצעות האינטרנט, תוך שימוש בשלושה חשבונות פייסבוק שפתח בשמות בדויים. בין השאר הוא יצר קשר עם ילדה בת כ-10, התכתב עמה התכתבות בעלת אופי מיני וחשף בפניה את איבר מינו במצלמת המחשב, באחת הפעמים גם בפני חברתה בת אותו הגיל. במקרה אחר חשף את איבר מינו באמצעות מצלמת המחשב בפני שתי אחיות, בנות 8 ו-10. עם ילדה אחרת בת 10 ניהל שיחה מינית, שאל אותה שאלות בעלות אופי מיני ואמר לה שהוא רוצה לעשות עמה ילד.

קודם להרשעה המדוברת, הוא הורשע בשנת 2007 בעשיית מעשה מגונה באחייניתו בת ה-4 ונידון לשנתיים מאסר בפועל. בשנת 2010 הורשע בעבירה של מעשה מגונה בפומבי, כשחשף את איבר מינו בפני עובדת סוציאלית בעת שריצה את עונש המאסר שהוטל עליו. בגין אותו אירוע נידון למאסר על תנאי של 6 חודשים.

העונש שקיבל: 42 חודשי מאסר בפועל, 18 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים. בנוסף, הופעל עונש המאסר על תנאי שהוטל עליו בגין עבירות קודמות.

מדברי השופטים:

  • "הענישה בעבירות מין צריכה לבטא את סלידת החברה הנורמטיבית מפגיעה מינית בכלל" כתב השופט יצחק כהן במעמד גזירת עונשו של איליזרוב, "ובמיוחד הסלידה מעבירות המבוצעות כלפי קטינים וקטינות החשופים למעשים מיניים והטרדות ברשת האינטרנט. העובדה, כי בין העבריין ובין הקורבן קיים 'ריחוק טכנולוגי', ואין ביניהם מגע פיזי" הוסיף השופט, "אינה מפחיתה מחומרת המעשים".
  • "הערך החברתי שנפגע ממעשיו של הנאשם, הוא הצורך להגן על שלומם ונפשם של קטינים וקטינות, ובמיוחד מפני עבירות מין והטרדות באמצעות השימוש ברשת האינטרנט, שהינו שדה פרוץ וקשה לאכיפה. יש אנשים המנצלים את האנונימיות שהגלישה ברשת האינטרנט מקנה להם כדי לעבור על החוק, מתוך הנחה שלא ניתן לזהותם".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות