כלכלה

בזוס וגייטס לא לבד: גם איילון מאסק מתגרש

המיליארדר איילון מאסק. חוזר לטינדר?

ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, ואשתו מלינדה, שהיא גם שותפתו הוותיקה לדרך, התגרשו מוקדם יותר השנה אחרי 27 שנות נישואים וסיפור פרידתם עלה לכותרות, כאשר במסגרת מאבק הגירושים צצו סיפורים מכוערים על התנהלותו של גייטס במייקרוסופט.

לפני שנתיים התגרש ג'ף בזוס, מייסד אמזון, אחרי 25 שנות נישואין מאשתו מקינזי שקיבלה 38 מיליארד דולר במסגרת הסדרי גירושים. וקבלו את המצטרף הטרי למועדון הפרודים מהימים האחרונים – אילון מאסק, מנכ"ל טסלה ומייסד ספייסX, שנפרד מבת זוגו גריימס אחרי שלוש שנים של זוגיות.

טוב, עבור מאסק זה סיפור שונה מגייטס ובזוס – הוא רגיל לחיי זוגיות תזזיתיים ופרידות רבות. מאסק היה נשוי בעבר לסופרת ג'סטין וילסון איתה יש לו חמישה ילדים. הוא אף התחתן פעמיים עם שחקנית 'ווסטוורלד' טלולה ריילי – ב-2010 ו-ב-2013 והתגרש ממנה פעמיים ב-2012 ובפעם השניה והסופית ב-2016. מאסק אף יצא עם אמבר הרד בשנים 2017-2018 לאחר נישואיה הלא מוצלחים לשחקן ג'וני דפ.

שלשום (יום שישי) אישר מאסק כי הוא והזמרת הקנדית "נפרדו למחצה" אך נשארים ביחסים טובים וממשיכים בהורות משותפת על בנם בן השנה, העונה לשם האקסי מאסק. "אנחנו פרודים למחצה אך עדיין אוהבים זה את זה, נפגשים לעתים קרובות ונמצאים ביחסים מצוינים", אמר מאסק.

המיליארדר החדשני ופורץ הדרך מאסק הסביר-תירץ כי העבודה שלו ב- SpaceX ובטסלה מחייבת אותו להיות בעיקר בטקסס או לנסוע לחו"ל והעבודה שלה היא בעיקר בלוס אנג'לס, ולכן הסדר זה מתאים לצרכיהם.

 

 

(כמעט) כל העשירים הגדולים מתגרשים

מאסק וגריימס החלו לצאת במאי 2018, הם קיבלו את בנם בברכה במאי 2020. הם נראו לאחרונה יחד ב'מט גאלה' בניו יורק מוקדם יותר החודש, כאשר גריימס, בת ה-33, התהלכה על השטיח האדום לבדה. מאסק, בן ה50, השתתף גם הוא באירוע אך הצטרף אליה רק ​​באירוע עצמו. בסוף השבוע האחרון מאסק כבר נכח לבדו במסיבה שנערכה על ידי אשתו של מייסד גוגל, סרגיי ברין, ניקול שאנהאן.

בינתיים, האמנית  גריימס עסוקה בצילומי תוכנית חדשה "אלטר אגו", בה היא מופיעה כשופטת.לאחרונה היא חשפה כי תינוקה המשותף עם מאסק  פתח אותה בפני עולם חדש לגמרי של יצירתיות."אני חושבת שהלידה היתה עבורי סוג של לידה מחדש גם מבחינה אמנותית" אמרה לווג בזמן שהתכוננה לגאלה.

הפוקוס של עולם הרכילות והבידור ממוקד כעת באילוון מאסק, אבל כדאי לדעתת שהוא ממש איננו המיליארדר היחיד שמתקשה לשמור על זוכיות יציבה. למעשה בין 5 עשירי העולם הגדולים ישנו רק אחד – מארק צוקרברג מייסד פייסבוק – שלא התגרש ומצליח לשמור על זוגיות יציבה עם פריסילה צ'אן עימה התחתן ב-2012. וכן, אני יודע שרוב הגברים שקוראים את שורות אלה אומרים "טוב, 'צוקי' עדיין צעיר. גם אצלו הפרידה עוד תגיע".

תמונת מצב מהאלפיון העליון של העולם? אז מעבר לגירושים של גייטס ובזוס, וורן באפט וברנר ארנו עברו משבר אמצע חיים והתחתנו פעם שנייה, לארי אליסון התחתן ארבע פעמים ובמובן הזה הוא הכי קרוב לסגנון החיים הלא יציב של מאסק. אם אתם מחפשים בין 9 האנשים העשירים בעולם (היחידים ששווים מעל מאה מיליארד דולר), תמצאו עוד אחד פרט לצוקרברג שלא התגרש – אחד משני מייסדי גוגל לארי פייג', כאשר השותף המיתולוגי שלו סרגיי ברין הספיק להתגרש ולהתחתן בשנית.

 

דירוג עשירי העולם:

  1. ג'ף בזוס – 201.7 מיליארד דולר.
  2. אילון מאסק – 195.3 מיליארד דולר.
  3. ברנר ארנו – 187.1 מיליארד דולר
  4. מארק צוקרברג – 135 מיליארד דולר
  5. ביל גייטס – 132 מיליארד דולר.
  6. לארי פייג' – 123.1 מיליארד דולר.
  7. סרגיי ברין – 118.6 מיליארד דולר
  8. לארי אליסון – 117.4 מיליארד דולר.
  9. וורן באפט – 101.4 מיליארד דולר

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות