פלילי

בוריס מילמן – אבא חורג ואונס סדרתי

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: בוריס מילמן, תושב הצפון בן 61 בעת הרשעתו

במה הורשע: עבירות מין במשפחה – אינוס, ומעשים מגונים.

מועד ההרשעה: 16/09/2020

מה הוא עשה:

אנס את בתו החורגת וביצע עבירות מין בה ובאחותה, מאז שהיו בנות שש ועד שהיו בנות 13 (כיום הן בנות 34).

מילמן, שהיה בזוגיות עם אימן של השתיים בתחילת שנות ה-90, עבר להתגורר עמן ושימש להן כאב. בעת שהאם עבדה במשמרות לילה והוא נותר עם הבנות לבד בבית, הוא ביצע בן מעשים מגונים ומעשי אינוס.
הוא נהג להיכנס לחדרן המשותף בשעות הלילה, גם בעירום, לגעת בגופן ובאיבריהן האינטימיים, תוך שהן נאבקות בו ומבקשות ממנו לחדול ממעשיו. כמו כן נהג להיכנס לחדר המקלחת בשעה שהתקלחו ואילץ אותן לגעת באיבר מינו עד שהגיע לפורקן מיני, וזאת חרף התנגדותן. באירועים רבים נוספים שהתרחשו במקומות שונים בבית, נהג הנאשם להפשיט את הילדות בניגוד לרצונן ולבצע בהן עבירות מין רבות.

בנוסף, פעם אחר פעם, אסר על הילדות לספר לאיש, לרבות אימן, על מעשיו ואיים עליהן.

לבקשת הבנות, התיר בית המשפט באופן חריג לפרסם את שמו של האיש שפגע בהן.

העונש שקיבל: 13 שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי, קנס בסך 5000 שקלים ופיצויים בסך 70 אלף שקלים לכל אחת מהמתלוננות.

מדברי השופטים:

  • השופטים אשר קולה, דני צרפתי ורננה גלפז מוקדי כתבו בפסק הדין: "מכלול עבירות המין שבוצעו במתלוננות דנן בוצעו לאורך תקופה ארוכה, כמעין פרשה אחת מתמשכת… אשר התרחשו כלפי אותן שתי קורבנות, בנותיו החורגות של הנאשם, בבית שבו גדלו, ומשך תקופה של כשש שנים, כאשר כל אחת מהן הייתה עדה ישירה לחלק מהמעשים שבוצעו באחרת".
  • "מידת הפגיעה בערכים החברתיים היא רבה ועוצמתית. זאת על רקע מכלול הנסיבות בענייננו, ובכלל זה, היותו של הנאשם אביהן החורג ולמעשה האב היחיד שהכירו המתלוננות, כאשר מטבע הדברים נוצרת תלות של המתלוננות בו; משך ותדירות המעשים- העבירות בוצעו במתלוננות על פני פרק זמן של לפחות שש שנים ובתדירות יום יומית; גילן הצעיר מאוד של המתלוננות במועד בו החל הנאשם בביצוע עבירות מין כלפיהן (כבנות שש שנים בלבד); חומרת העבירות – מעשים מגונים רבים במספר כלפי המתלוננות ובנוסף מעשי אינוס במספר רב מאוד של הזדמנויות; מקום ביצוע העבירות – העבירות בוצעו בבית המשפחה, מקום בו היו אמורות המתלוננות לחוש ביטחון ולהיות מוגנות מכל רע".
  • "במעשיו ניצל הנאשם את המרות ההורית, לצורך ביצוע עבירות מין בבנותיו החורגות וכך השחית את ילדותן אשר חלפה ולא תשוב עוד. עוצמת הפגיעה במתלוננות היא אנושה, כפי שהתרשמנו מדבריהן לפנינו, כאשר השלכות הפגיעה עליהן ניכרות גם כיום, בחלוף למעלה משני עשורים מאז פסקו המעשים, וספק אם הן תוכלנה, אף בעתיד הרחוק ולאחר טיפול ארוך טווח, להתאושש מהפגיעות הקשות שחוו".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות