פלילי

יצחק יחזקאל – מאמן כושר ופוגע מינית בקטינים

אנס אחד ביום: עמית חכים אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: יצחק יחזקאל, בן 53 בעת הרשעתו

במה הורשע: מעשה סדום בקטין, מעשה מגונה והדחה בחקירה.

מועד ההרשעה: שנת 2013

מה הוא עשה:

יצחק יחזקאל, שעבד כמדריך כושר במכון "דביר" בקריית מלאכי, ביצע מעשים מגונים ומעשה סדום בנער קטין שהתאמן ועבד במקום. המכון אפשר לנער להתאמן במקום ללא תשלום, בתמורה לביצוע עבודות ניקיון, זאת במסגרת הסדר עם בית הספר למלאכה חב"ד שבו למד. יחזקאל היה הממונה על עבודת הנער במכון.

באחד הימים בהם הגיע הקטין למכון על מנת לנקות, ביצע יחזקאל בנער מעשים מגונים בכך שמישש את גופו, באמתלה של בדיקת שריריו, לרבות איבר מינו. לאחר מכן, במקלחת, הסיר את בגדיו התחתונים של הנער וביצע בו מין אורלי ללא הסכמתו. לאחר המעשה, אמר לנער כמה פעמים, שלא יספר לאיש על שארע.

העונש שקיבל: שלוש שנות מאסר בפועל, עונש מאסר על תנאי ופיצוי למתלונן בסך 45,000 שקלים

מדברי השופטים בתיק יצחק יחזקאל:

  • הרכב השופטים חני סלוטקי, מרדכי לוי ושלמה פרידלנדר כתבו בפסק הדין כי העבירות בהן הורשע הנאשם הן חמורות. "הנאשם ניצל לרעה את כוחו ומעמדו כמדריך בחדר הכושר כלפי המתלונן, אשר היה להוט לפתח את שרירי גופו. כמו כן, הנאשם ניצל לרעה את חולשותיו של המתלונן, שהוא נער בסיכון ואת היותו קל לניצול".
  • "הנאשם פגע בערך החברתי של שמירה על צנעת הפרט, כבוד האדם, רצונותיו והאוטונומיה שלו להחליט על גופו", ציינו השופטים, "כמו כן פגע הנאשם בערך החברתי של שמירה על שלטון החוק בבצעו את העבירה של הדחה בחקירה.
  • "כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם למתלונן הקטין נזק חמור כעולה מתסקיר הנפגע. הפגיעה באה לידי ביטוי, בין היתר, בקושי של המתלונן ליתן אמון באחר, ובמצבו הנפשי של המתלונן, שהיה רגיש ומורכב עוד קודם לפגיעה, ובעקבות הפגיעה – החמיר מצבו של המתלונן והוא נזקק לתהליך שיקומי ממושך, טיפול ארוך וליווי מקצועי".

עוד ברשימה השחורה:

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות