משפטי

ירין שרף מקבל בכלא שיעור במגבלות הכח

ירין שרף ירין שרף בעת הארכת מעצרו בזום

ירין שרף, שמואשם באונס הילדה בת ה-13 במלונית הקורונה ביפו ובין השאר היכה אותה כשסירבה לבצע בו מין אוראלי, למד על בשרו כיצד זה להיות בעמדת נחיתות, לאחר שהותקף בכל על ידי אחד האסירים.

כזכור לפני מספר חודשים, הואשם שרף באונס הילדה במלונית הקורונה, לאחר שכתב האישום נגדו הוחמר בהחלטת פרקליט המדינה. המהלך הזה קרה רק לאחר לחץ ציבורי כבד על הפרקליטות, שהחליטה להעמידו לדין בהתחלה רק על בעילה אסורה בהסכמה.

על פי כתב האישום, הוא פגש במלונית את הנערה שהגיעה לשם לצרכי בידוד, מספר ימים קודם לכן. בין השניים לא הייתה היכרות מוקדמת. באותו היום פנה שרף לקטינה באינסטגרם והציע לה לשבת עמו ועם אחרים במרפסת. בהמשך השיחה הציעה הקטינה לנאשם לעלות לחדרה, אולם לאחר שראתה בפרופיל הנאשם בטיק טוק את גילו, כתבה לו: "אתה יותר מדי גדול". בתגובה, השיב לה הנאשם שהוא בן 20 ושאל אותה לגילה. הקטינה השיבה שהיא בת 14 וחזרה בה מהצעתה שיעלה לחדרה. בהמשך הערב פנה שרף לנערה עם הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ומשלא נעתרה לבקשותיו, איים עליה כי יעשה לה "פרשת אילת 2".

למרות שמדריך במלונית שהבחין בהם יחד, פנה אליו, ביקש שלא יתקרב אליה והורה לו להפסיק באופן מיידי את השיח עמה לאור פער הגילים המשמעותי ביניהם – שרף עלה לחדרה של הילדה וביקש מממנה לבצע בו מין אוראלי. כשסירבה, סטר לה בחוזקה. היא בתגובה התעמתה איתו באומרה שלא יעז לעשות כן בשנית, ואז הוא התנצל על מעשיו. מספר שעות אחרי כן שלחה הקטינה לנאשם תמונה שלה באינסטגרם, והוא הגיע לחדרה. בהמשך – מדריך שהגיע לחדר איתר את הנאשם מתחבא בשירותים.

רק לפני כשבוע, הנערה החלה להעיד במשפט שמתנהל בדלתיים סגורות וסיפרה על האירועים. בינתיים, בכלא, בשל העבירות שבהן חשוד שרף, הוא סובל ממסכת התנכלויות מצד אסירים אחרים שלשיאן הגיעו לפני מספר ימים, כאשר על פי מידע מודיעיני הוא הוכה בכלא שלא בפעם הראשונה, על ידי אסיר אחר מקורב לראש ארגון פשע. כעת יצטרכו בשב"ס להחליט האם להעבירו לאגף אחר ולנסות למנוע את המשך ההתנכלויות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות