פלילי

אנס אחד ביום: גיא גולדנבלט – המעסה שלא התאפק

אנס אחד ביום: אלכסנדר לוז'קין אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: גיא גולדנבלט, מעסה בספא

במה הורשע: אונס ומעשים מגונים בלקוחות

תאריך הרשעה: 18/05/2016

מה הוא עשה:

גולדנבלט, מעסה בספא "הבריאות שבפינוק" בתל אביב נגע באיבריה האינטמיים של לקוחה במהלך טיפול ללא הסכמתה.

לפי כתב האישום, בעת עיסוי הלקוחה, נגע "כאילו בטעות" באיבר מינה ובשלב מסויים החדיר לתוכו את אצבעותיו. היא ביקשה שיחדול, אך הוא המשיך עד שביקשה להפסיק את הטיפול.

העונש שקיבל: 22 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים בסך 25 אלף שקלים לנפגעת

מדברי השופטים:

  • הרכב השופטים גלעד נויטל, מאיר יפרח וגיליה רביד ציינו בעת קביעת גזר הדין כי הנאשם "פגע ישירות ובאופן בוטה בזכות הנפגעת לאוטונומיה על גופה… הנאשם שימש בעת ההיא מעסה בספא. מקצוע זה מחייב דרגה גבוהה של נאמנות לעיקרון של כיבוד הזולת, שהרי מטופליו, שעל פי רוב אין ביניהם היכרות מוקדמת, מפקידים (ולא מפקירים) בידו את גופם. לא זו בלבד, אלא שאגב כך, מצויים המטופלים במצב הפגיע ביותר: בלבוש מינימלי ותוך שמבטם לא נתון אל המעסה, כך שאין ביכולתם להגן על עצמם במקרה הצורך מפני פגיעתו (הרעה) של המעסה".
  • עוד הוסיפו השופטים כי "הערכים שנפגעו הם כבוד האדם, הזכות לאוטונומיה על הגוף, הזכות לביטחון אישי והאמון שרוכש מטופל למטפלו, אמון הטבוע בבסיס יחסיהם".

רוצים לדרג את השופטים גלעד נויטל וגיליה רביד במשוב השופטים של זצ?

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות