איכות חיים

מתמטיקה, בשר וחצי מיליון עוקבים – הכירו את ראובן מייסלוס

זהירות: סנסציית בשרים לפניכם עטופה בסרטון אקסטרה מגרה. הכירו את ראובן מייסלוס, והוא לא מדליק רק מנגלים, הוא מדליק גם את הסיגר של צביקה הדר, שהגיע לבקר אותו במקום בו כל הקסם קורה.

ראובן, בן 46 מאור יהודה, מגדיר את עצמו כמהנדס מחשבים. אבל הלוואי וזו היתה התשובה היחידה. הוא אמנם מתמטיקאי בהכשרתו, אך כיום הוא נע על הקו שבין בלוגר אוכל לבין מי שאשכרה מתעסק ומכין בשרים. אה, ובנוסף לכל זה הוא גם אושיית רשת, עם חשבון אינסטגרם שמבדר ומעשיר מעל חצי מיליון עוקבים.

הכל החל בימים שבהם עבד בחברת אינטל. קיצוצים עולמיים בחברההותירו את מייסלוס ללא עבודה, ואז הוא נהיה "מפיק תוכן". מה זה אומר בפועל? הוא היה שותף להכנת הארוחות המשפחתיות, וגם צילם את כל אותן הארוחות, להעלות לאינסטגרם. ברור.

לאט לאט הוא התחיל לעבוד עם כל מני מותגים עד שהוא נהיה פרזנטור שלהם. כיום, הודות לכל השת"פים שבהם הוא לוקח חלק, תוכלו למצוא אצלו כ-30 גרילים, מעשנות וטאבונים. הסרטונים התחילו לתפוס תאוצה כשהבין בעצם שהוויראליות בסרטונים מגיעה כי האנשים אוהבים את צעצועי הגריל שלו.

כשצביקה הדר מציין ששמע שיש אנשים מוכרים מאוד בין העוקבים אחרי החשבון שלו, מייסלוס מצטנע ואומר ש"הוא לא כל כך רוצה לדבר על זה", אבל במקרה מתפלק לו השם של "גורדון רמזי…".

ולמה עוד זה כל כך תפס? "כי אש היא משהו קדמוני", מסביר מייסלוס, "אנשים באים ומתאספים בגלל הריח ובגלל החום, שימו לב לכמויות האוכל שרצות אצלו".

מאיפה כל האהבה וההבנה בבשר, אתם שואלים? בטח יכולתם לנחש, אבל מדובר בארגנטינאי. אמנם מייסלוס עלה לישראל בגיל שנתיים, אבל בואו, בשר זורם אצלם בדם ובעורקים. על דבר אחד הוא בטח לא מצטער: "בתקופת הקורונה אמרתי תודה לאל שלא פתחתי מסעדה".

את התוכן ראובן פיצח, וגם את הוויראליות: "אנשים אוהבים שמעלים תוכן כל יום, אנשים מדפדפים זה מהיר, אין זמן, זה הכל סטטיסטיקה ומתמטיקה". וכשצביקה הדר קורא לו 'רוקסטאר', הוא עונה "אני לא כוכב, אני אבא שמבשל לילדים שלו ומשתף את זה עם אנשים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות