פלילי

אפרים יגודייף – הפייטן מאלעד שאנס קטינות

אנס אחד ביום: אלכסנדר לוז'קין אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: אפרים יגודייף, פייטן וזמר בתזמורת האנדלוסית, מהעיר אלעד

במה הורשע: מעשי אונס ומעשים מגונים בשתי קטינות

תאריך הרשעה: נובמבר 2009

מה הוא עשה: על פי כתב האישום, הוא אנס וביצע מעשים מגונים באחת מבנות משפחתו, במשך שנים ובהזדמנויות רבות, מאז שהייתה בת 10. הוא ניצל מצבים בהם שהתה לבדה כדי לאנוס אותה ולבצע בפניה מעשים מגונים. בין היתר, כאשר שמרה על ילדיו. בנוסף, הוא נהג לבצע מעשים מגונים בבת משפחה נוספת. כמו כן איים על הילדות שאם יספרו על מעשיו הוא יפגע במשפחתן.

את המעשים ביצע יגודייף כעשור לפני שהוגש נגדו כתב האישום, בין השנים 1992-2000, אלה נחשפו לאחר שאשתו הגישה נגדו תלונה על תקיפה. לדבריה הבינה את חומרת המעשים שביצע בה רק לאחר שקיבלה הדרכת כלות.

יגודייף, שהורשע בעבר בעבירות פדופיליה, הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בשורה ארוכה של עבירות: אינוס בת משפחה מתחת לגיל 14, מעשה סדום בבת משפחה מתחת לגיל 14, אינוס בת משפחה מעל גיל 14 ומעשה מגונה בבת משפחה קטינה. יגודייב הורשע גם במעשה מגונה בבת משפחה נוספת ובמעשה מגונה בפני קטין בן משפחה.

העונש שקיבל: 25 שנות מאסר + פיצוי של 100 אלף שקלים למתלוננת

מדברי השופטים:

  • "המתלוננת היתה ילדה רכה בשנים כאשר הנאשם החל לבצע בה את מעשיו. האונס המתמשך שבוצע בה, לעיתים באופן יומיומי ובמשך שנים ארוכות הסב לה נזקים נפשיים עמוקים, גזל את ילדותה והרס את חייה… הנאשם מימש את תאוותו המינית החולנית שלא ידעה שובע ולא גילה כל מידת רחמים או צלם אנוש".
  • "הנאשם, באופן שיטתי, מניפולטיבי ובדרכי עורמה, ניצל את מעמדו וקרבתו המשפחתית למתלוננת ופגע בקורבן חלש וזמין – ילדות קטנות בנות למשפחה חרדית אשר המסגרת המשפחתית בה חיו רק חידדה את הצייתנות והכבוד שרחשו לנאשם… גם כאשר הבינה את היותה קורבן וכי מעשיו אסורים, השיג הנאשם את שתיקתה בדרכי איום והפחדה, כאשר אמר לה כי היא תמיט חרפה על משפחתה אם תספר על מעשיו ואת המשא הכבד הזה נאלצה המתלוננת לשאת על כתפיה בשתיקה".
  • בהכרעת הדין קבע פה אחד הרכב השופטים, נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן יוסף, כי "המתלוננת הותירה רושם חיובי, כן ומהימן. בעדות עניינית, בהירה ועקבית, חפה מהתלהמות ונטולת כל הגזמה היא תיארה מסכת רציפה ומתמשכת של פגיעות מיניות שביצע בה הנאשם בעודה ילדה, אשר נפרסה על פני שנים ארוכות. דבריה מעל הדוכן נמסרו מתוך כאב ומצוקה ניכרים, אך בה בעת בצורה שוטפת ורהוטה ומנקודת מבט אישית אותנטית. לא למותר להדגיש כי הנאשם עצמו, למצער, הודה בפנינו ברוב עובדות האישום השני".
  • השופטת מרים דיסקין הוסיפה כי יש לזכור כי מדובר "באשה חרדית החיה בעולם של כללים, איסורים וקודים ברורים של התנהגות שלא היה לה שום אינטרס להסתבך בפרשה קשה ובעייתית זו".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות