טכנולוגיה

תתחדש על הסמארטפון, יו"ר האופוזיציה. הנה האפליקציות שאתה צריך

בנימין נתניהו עם סמארטפון בנימין נתניהו עם סמארטפון

בשבוע שעבר רעשו הרשתות ואתרי החדשות, אחרי שפורסם שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התחדש בסמארטפון, לאחר שבמשך 12 שנות כהונתו סירב להחזיק בסלולרי חכם. החלטנו לעזור למר נתניהו להסתגל לחיים המודרניים, ולהמליץ על האפליקציות שהוא פשוט חייב להתקין בסלולרי החדש שלו:

1. WhatsApp
לפי כמה מקורות, נתניהו טרם התקין את אפליקציית המסרים שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיי כולנו. אנחנו חושבים שהוא חייב לעשות זאת בהקדם האפשרי, ולא רק בגלל שאנחנו הבעלים של סימן המסחר WhatsApp בישראל (כן, כן, לא ידעתם?), אלא בעיקר בגלל שניתן להניח שמהר מאוד יימאס גם לנתניהו לדבר בטלפון.

מי מדבר היום בטלפון? משפט קצר, אמוג׳י או שניים – וזה הכי מספיק בעולם. יש אנשים שאני בקשר הדוק איתם כבר הרבה מאוד זמן, ואין לי מושג איך נשמע הקול שלהם. אה, והודעות קוליות? ביג נו נו. אלא אם זו שרה ששולחת. וכדאי לנתניהו לדעת שיש פיצ׳ר חדש שמאפשר לשמוע את ההודעות הקוליות במהירות כפולה. תענוג
.
אופציות נוספות: טלגרם (שווה גם להיכנס לקבוצות), סיגנל (אם הוא לא רוצה לאשר את תנאי השימוש החדשים של ווטסאפ), wechat (אם ירצה לדבר עם סינים).

2. bit
כולנו שמענו את הסיפורים על זה שנתניהו לא מסתובב עם ארנק, ומישהו תמיד משלם עבורו (או לא). נתניהו יכול להמשיך לא לדאוג לארנק, למזומנים או אפילו לכרטיס אשראי. הארנקים האלקטרוניים תופסים תאוצה, וכיום ניתן לשלם כמעט על הכול באמצעות הצמדת הסמארטפון לקופה.

האפליקציה המובילה בישראל היא bit של בנק הפועלים, שמאפשרת היום לשלם גם בהצמדה לקופה באנדרואיד, או באמצעות apple pay באייפון. באמצעות האפליקציה יוכל נתניהו גם להעביר כסף לחברים, לשלם טיפ לשליח, ואפילו להזמין פיצה. התירוץ ״אין עליי ארנק״ לא תופס יותר. אנחנו יודעים שיש לך סמארטפון.

אופציות נוספות: paybox (מעולה לאיסוף כסף בקבוצות למתנה משותפת למשל), pay, apple pay

3. Qustodio
הגיע הזמן לשיקום הסמכות ההורית. קוסטודיו היא אפליקציה שנועדה לאפשר להורים לפקח אחרי ילדיהם והפעילות שלהם בסמארטפון ובאינטרנט. האפליקציה מאפשרת להגביל את האתרים והאפליקציות שאליהם הילד יכול להיכנס (נניח טוויטר), משתמשת במנגנון סינון תכנים מתקדם ומתריעה להורה אם הילד גלש באתרים אסורים או נחשף לתכנים לא ראויים, אפילו ביוטיוב. באמצעות האפליקציה ההורה גם יכול לעקוב אחר מיקומו הפיזי של הילד באמצעות GPS ולהגביל אזורים אליהם אסור לו להתקרב. נניח פוסיקט.

אופציות נוספות: google family link, life360

Qustodio. ככה משקמים את הסמכות ההורית
Qustodio. ככה משקמים את הסמכות ההורית

4. Tik Tok

אם יש משהו שנתניהו מבין בו זה תקשורת. מסרים, ספינים, דפי מסרים. לנתניהו יש כבר חשבון בטיק-טוק, עם כ-347 אלף עוקבים. הגיע הזמן להתקין את האפליקציה על הנייד הפרטי שלו ולהתחיל להעלות סרטונים אותנטיים, ולא רק כאלה שנרקחו במשותף עם צוות הדיגיטל. איזה ריקוד פה, ליפסינק שם, אולי אתגר טיק-טוק אחד או שניים.

אם הסלבריטאים הכי גדולים בעולם עושים את זה – אין סיבה שזה לא יעבוד לנתניהו. נתניהו יכול להיות לטיק-טוק מה שטראמפ היה לטוויטר. עד שנחסם כמובן.

אופציות נוספות: לא במקום, גם : טוויטר, פייסבוק, טוויץ׳, סנאפ… כל מה שיכול לשמר אותו בתודעה.

חשבון הטיק טוק של נתניהו. מלא עוקבים
חשבון הטיק טוק של נתניהו. מלא עוקבים

5. Zets
כי כל אחד חייב לדעת מה קורה, עם חדשות מעניינות באמת, טורי דעות, כתבות וידיאו… ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר לקרוא את זצ, והכי נוח באפליקציה.

אופציות נוספות: לא במקום, אבל רצוי בהחלט להוריד גם את Kassit. שתי האפליקציות זמינות בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ושל אפל.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות