איכות חיים

עו"ד, אושייה פרובוקטיבית רשת אבל לפני הכל – מילפית גאה: הכירו את סופיה דביר

היא אמא לחמישה, סטנדאפיסטית, אושיית רשת ועורכת דין. יש לה 557 אלף עוקבים באינסטגרם ו-43 אלף עוקבים בטיקטוק, היא עלתה לישראל מגרוזיה בגיל שמונה וחצי, ממשפחה שמרנית שבאותה נשימה נתנה לה גם את החופש להיות מי שהיא היום. הכירו את סופיה "אנחנו פאקינג יכולות לעשות הכל" דביר – האמא של המילפיות.

"לקחות שרופים לי על התחת", היא אומרת ישר כשצביקה הדר נכנס לביתה בגן יבנה. הוא מתיישב לנגן על הפסנתר שבסלון, תוך כדי שסופיה מלווה אותו בריקוד על עמוד, גם הוא ניצב עומד בסלון שלה. "אף אחד לא אמר שאתה צריך להיות רק X או רק Y או רק Z", היא אומרת לו ולמעשה מציגה את הסיפור שלה על קצה המזלג. "אתה יכול להיות גם וגם וגם וגם!"

צביקה הגיע אל סופיה כדי ללמוד קצת על התופעה שלה. אחת שלא חוסכת בתמונות פרובוקטיביות אותן היא מעלה לרשת בגאווה.

אז מי היא בעצם סופיה דביר? כשהייתה בת 20 נישאה לבעלה דוד, שאותו הכירה דרך המשפחה. כן, זו לא טעות.  אבא של סופיה ז"ל, ואמא של בעלה ז"ל, היו אחים, ואתם כבר מבינים לבד מה זה אומר. "אנחנו הקבוצה הזאת 'כשאבא ואמא בני דודים'. אנחנו בני דודים ראשונים!", היא אומרת בלי להניד עפעף

אז איך בעלה מגיב לכל העניין? "אני מכיר הרבה אנשים שיש להם נשים שעושות דברים הרבה יותר גרועים, והם אפילו לא יודעים מזה. אז אני יודע מה סופיה עושה בדיוק, ואם זה מה שעושה אותה מאושרת אז אני זורח"

מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל

את השריטה של סופיה ניתן לראות בבירור. בעלה ידע בדיוק לאן הוא נכנס מהשנייה הראשונה. צביקה הדר מנסה לברר איך כל זה מסתדר עם השמרנות איתה מזוהה העדה הגרוזינית.

סופיה טוענת שאין שום קשר בין הדברים שהיא עושה ומה שהיא משדרת לבין כבוד. היא יכולה להמשיך לעשות את כל הדברים שהיא עושה, הפרובוקטיביות המוחצנת, לגדל חמישה ילדים בחום ובאהבה, לטפל בלקוחות שלה שמגיעים מעולמות הנדל"ן ופשיטות הרגל, והיא תמיד נותנת כבוד ומקבלת כבוד בחזרה.

השיח הזה גורם למבוכה מצידו של הדר, וסופיה מנצלת זאת כדי לעקוץ אותו ב"איזה בן אדם חשוך אתה צביקה!"/

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sofia Dvir (@sofidvir)


nbsp;

"יש אושר גדול יותר מלהתקרחן עם הילד שלך?!", היא ממשיכה ומציגה את האג'נדה הפרועה שלה גם לגבי חינוך הדור הבא. "כל האנשים מסובבים, רק חלק מראים את זה. ומי שמראה את זה הוא בן אדם אמיתי ויפה"

לגבי תופעת השיימינג ברשת סופיה סיגלה לעצמה שיטה לא רעה בכלל. נדמה שבשפת המקצוע מגדירים זאת כהדחקה. "אני מצליחה לקרוא רק תגובות מפרגנות", היא אומרת בחיוך, ועוברת ישר לדבר על הדברים החיוביים שאומרים עליה: "התגובות שאני תמיד מקבלת ושומעת הן 'איך אני רוצה להיות כמוך' ו'את נותנת אומץ וכח', כי אני אישה חזקה ואני מאמינה שאישה יכולה להיות הכל כי זה מה שהיא רוצה ולמה לא. מי יגיד לנו אחרת?"

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות