מדיני

ביבי זז, אבל ח"כ אמסלם ממשיך בשלו. עם קצת עזרה מהתקשורת

ח"כ דודי אמסלם ח"כ דודי אמסלם

ח"כ דודי אמסלם הוא אינו מוצר קל לצפייה. מצד אחד הוא מרשה לעצמו לקלל, להשתלח, לצעוק ולנפנף בידיים ולהפוך את מליאת הכנסת לשוק. אך מאידךמדובר באדם פיקח, שמודע היטב למעשיו ולסגנון הבוטה שלו ולכן הכעס עליו גדול שבעתיים. זאת משום שהוא בוחר במודע לסדוק את טיפת הממלכתיות הקטנה שעוד נותרה כאן ושותף מרכזי בהפיכת תרבות הדיון בכנסת לסוג פרלמנט שישי באחד מאזורי הקניות העייפים בישראל.

רוצים דוגמה? נאום "המניאקים" הידוע לשמצה של אמסלם. "יש מניאק שיודע שהוא מניאק" התפייט אמסלם מעל דוכן הכנסת כמובן, בהתייחסותו להקלטות מנדלבליט שם נשמע היועמ"ש מכנה את פרקליט המדינה בדימוס, שי ניצן, מניאק. אמסלם לא עצר כאן והמשיך: "ויש מניאק אחר, מניאק שישוב אוכל מעלה גירה כמו חזרי ורק הם למעלה יודעים שהוא המניאק שלהם".

וזה לא שבמליאה לא מנסים להבין מה עובר על ח"כ אמסלם שהוא מדבר ככה. רה"מ החליפי, יאיר לפיד למשל שאל אותו מעל דוכן הכנסת: "למה אתה מדבר ככה?". אמסלם כמובן התנער מהביקורת ואמר ללפיד שהוא משקר. צפוי.


אתמול הגיע ח"כ אמסלם לאולפן חברת החדשות במטרה לשוחח על היום שאחרי נתניהו. אמסלם סיפק את הסחורה וישר התחיל לצעוק ולהשתלח. באמצע הראיון דנה ויס היסתה אותו ואמרה לו: "אתה לא תגיד ראיתי אותה, יש לי שם ואתה לא תצביע לעברי, הסגנון שלך לא מכבד".

הדיאלוג הזה הגיע כמובן לאחר שאמסלם נשאל כיצד הוא והליכוד הולכים להגיב ליום שאחרי נתניהו. אמסלם כמובן סחט את הלימון עד תום וצייץ על כך שלא קיבל אפשרות לענות ושהמראיינת ניסתה לחנך אותו. וזאת בדיוק הנקודה: אמסלם הוא ח"כ שחי מפוליטיקת זהויות על סטרואידים. בשבילו האשכזנים הסמולנים החמוצים שוב ניסו לחנך את המזרחי מהימין. חבל שאתמול הוא צדק. אם האולפן הוא ג'ונגל כל ימות השבוע, לא הגיוני לנסות לחנך רק אותו ולא את אלדד יניב למשל.

https://twitter.com/dudiamsalem/status/1404484724769398784?s=20

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות