כללי

יורו טראש: מי הנבחרת הכי שנואה ביורו 2021?

יורו 2021, אליפות אירופה לנבחרות כדורגל, יצא לדרך מחר (ו') עם המשחק בין טורקיה לאיטליה. במשך כחודש ינסו 24 נבחרות לזכות בתואר אלופת אירופה, ולהחליף את פורטוגל, האלופה המכהנת. כריסטיאנו רונאלדו, קליאן אמבפה, קווין דה ברויינה ועוד רבים וטובים ירטיטו מיליארדי לבבות במהלך השבועות הקרובים, אבל אותנו הישראלים, ששוב צופים בטורניר הזה מהצד, לא באמת מעניין מי תנצח אלא בעיקר מי לא.

עם כל הכבוד למעצמות הכדורגל, לנו יש חשבון פתוח כמעט עם כולן. צרפת הפייבוריטית? אולי המדינה הכי אנטישמית במערב אירופה, גרמניה? ידידה גדולה היום אבל עם עבר שחור משחור. וזה עוד לפני שציינו את האנגלים שאולי מרגשים על המגרש אבל אוהבים לגנות אותנו בכל הזדמנות או את שכניהם מצפון, הסקוטים, שם דגל פלסטין הוא הדגל הלאומי בכל פעם שהם פוגשים אותנו. ולא שכחנו כמובן את הסקנדינבים הליברלים המתממים, את האוקראינים והפולנים (כן, כן, לא שכחנו) ואת פוטין והרוסים שרק המחשבה עליהם פה באזור גורמת לנו לרעדה קלה.

אז את מי אנחנו הכי שונאים? בשביל זה שלחנו את ג'וס ריבה לרחובות העיר, כדי לברר: מי הנבחרת שאנחנו הכי רוצים בכשלונה. התשובות כמו תמיד היו מגוונות. אתם מוזמנים להחליט בעצמכם למי אתם מאחלים שתתבזה, לשמחת העם היושב בציון.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות