פלילי

אנס אחד ביום: קונסטנטין גרשון – המורה לריקוד שפגע בקטינות

אנס אחד ביום: אלכסנדר לוז'קין אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: קונסטנטין גרשון, מורה לריקודים סלוניים מבאר שבע

במה הורשע: אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בארבע מתלמידותיו, בנות 15-13

תאריך הרשעה: 18/06/20

מה הוא עשה: גרשון בעל את אחת המתלוננת בהיותה בת 13, וביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים – ללא הסכמתה. בנוסף, הציע לה הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני. לתלמידה אחרת, גם היא בת 13 בלבד, אמר כי על מנת לשפר את יכולות הריקוד שלה עליה לקיים עמו יחסי מין. בית המשפט קבע כי הוא טווה סביבה רשת ממנה לא יכלה לחמוק, ופיתה אותה להישאר איתו לבד בתואנה של "צורך מקצועי."

הוא אנס בנסיבות מחמירות וביצע עבירות מין אחרות בקטינות נוספות שלמדו אצלו, בניגוד לרצונן, תוך שהוא שולט בהן ומכריח אותן לעשות את המעשים בשל שליטתו בהן, תוך ניצול יחסי המרות ביניהם. באחד המקרים הוא ביצע את העבירות בקטינה שהייתה קרובת משפחתו.

העונש שקיבל: 14 שנות מאסר + פיצויים לנפגעות בסכום כולל של 200 אלף שקל.

ציטוט שופט/ת:

  • "מדובר במדריך נערץ ומוכשר בתחומו שביצע לאורך תקופה ארוכה בתלמידותיו הקטינות עבירות מין בהזדמנויות שניקרו בדרכו".
  • "הפגיעה ממעשי הנאשם מתעצמת משום שהקטינות ראו בו מדריך מקצועי בעל שם… במהלך התקופה שבה הן למדו אצלו לרקוד הוא רכש את אמונן של הקטינות ושל הוריהן. הנאשם למעשה הפך את חלומן של הקטינות ללמוד את רזי הריקוד ממורה מקצועי ונערץ, לסיוט".
  • "עם כל ההבנה לנזקים שנגרמו לנאשם ולמשפחתו, אין לו להלין אלא על עצמו, ובמיוחד שעה שהעבירות עצמן בוצעו על רקע מקצועו כמדריך לריקודים".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות