כללי

חיפש את מותו – ומצא: הקללות בפייסבוק שהפכו לרצח

מיכאל מור מיכאל מור. יגיב לחיסול איש אמונו?

כשאומרים משאלת מוות מתכוונים ללא מעט דרכים בהן בן אדם יכול להתגרות בגורלו ולהעמיד את עצמו על פי התהום. יש כאלה שעושים את זה בעזרת מהיריות בלתי נתפסות או קפיצה מגבהים מופרכים ובדרכים מוזרות, ויש כאלה שבוחרים לעשות את זה מילולית: להתגרות במוות עצמו. הפעם למוות קוראים, על פי החשד כמובן, שמואל הרוש וזיו אלוש. עוד נגיע אליהם.

אבל זהו קודם כל סיפורו של תום חדד, העבריין שנרצח לפנות בוקר בקוסטה ריקה. האיש שכנראה חשב שמותר לו הכל, כולל לירות על רכב שבו נסעו אשתו וילדיו של יריבו, ואחרי שברח מהארץ להכפיש אותם בצורה מכוערת. אבל לכל תעלול יש גבול, בטח בעולם התחתון. זה נגמר הבוקר, כשחמושים רכובים על אופנוע הגיעו לחוף בננה ביץ' בסנטה תרזה וירו למוות בחדד מטווח קצר.

במשטרה חושדים כי החיסול נעשה במסגרת חיסול חשבונות. אז בואו נעזור להם להוריד את החשד. החשבון של חדד ראש ארגון הפשע מהנריה, שמוליק הרוש, וסדנו זיו אלוש, הוא ארוך ומדמם ולאור מה שקרה בימים האחרונים יש סיכוי גדול יותר לזכות בלוטו מאשר מישהו אחר עומד מאחורי החיסול.

החשבון בין שני הצדדים מתחיל מנהריה, שם נלחמו האחד בשני, כשחדד משמש כשזרוע הביצועית של מיכאל מור מול ארגונו של אלוש. במסגרת מלחמת הדמים הזו הגיע פעם אחת חדד לאילת וירה אל עבר מכונית שבה נסעה בת זוגו של אלוש ושלושת ילדיו, שנפצעו קל מהירי. אלוש מיד ברח מהארץ והשמועות היו שהוצא עליו חוזה.

הפוסט של מיכאל מור אחרי הסרטון של דקל ועקנין

אלא שגם בחלוף שבע שנים שחלפו מאז אותו אירוע לא הרגיעו את הרוחות. חדד התמקם במרכז אמריקה, ולאחר שגורש ממכסיקו התמקם בקוסטה ריקה והרגיש משוחרר. בתקופה אחרונה הוא שוב עלה על הרדאר של כולם, כאשר החליט כנראה לנקום בהרוש על הסרטון הידוע שיזם ובו דקל ועקנין שר שיר שמבזה את מיכאל מור. חדד העלה לעמוד הפייסבוק שלו סרטון שבו מקומיים חוזרים על קללות שחדד אומר להם ומכוונות כלפי הרוש ואלוש.

את התגובה, כנראה, קיבלנו לפנות בוקר, והיא לא מפתיעה כלל. בעולם התחתון ידעו להזכיר הבוקר את גלעד בן שלמה, עוד חייל של מיכאל מור שנאלץ לברוח לאמריקה הלטינית וחשב שהמרחק הפיזי מאפשר לו לחיות באופן חופשי. גם אליו הגיעו המחסלים.

חדד כנראה היה צריך ללמוד איפה לשים את הגבול, אבל בחר שלא ושילם את המחיר. עכשיו השאלה היא מה יהיה הצעד הבא במלחמה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות