משפטי

הקרב הסוער על ליבו של העבריין: קללות, הכפשות ותביעה

אילוסטרציה אישה צועקת הקרב על האסיר אברג'יל. מה קורה בין הנשים

זו היתה יכולה להיות סצנה מסרט מאפייה של שנות ה-80 או קומדיית פשע עם דני דה ויטו ומריסה טומיי, אבל אצלנו זו המציאות. יעקב אברג'יל אולי מרצה 12 שנות מאסר על עבירות מירמה חמורות, אבל זה לא מפריע לבת זוגו הנוכחית ולאקסית לריב בכל הכוח. ועכשיו זה כולל תביעת דיבה שמתווספת אל עניין אחר בבית הדין לענייני משפחה, שבו על פי התביעה האחרונה שהוגשה מתנהל ויכו על מאות אלפי שקלים.

הכל התחיל, כאמור, בבית הדין לענייני משפחה בב"ש, שם נפגשו החברה הנוכחית אורה מור יוסף והאקסית לירז אברג'יל, ממנה נפרד יעקב אברג'יל לפני 4 שנים, לצורך דיון בתביעה כספית בין הצדדים. בדיון התפרצה אברג'יל על מור יוסף, בצורה קשה. על פי כתב התביעה, אברג'יל שבעבר הורשעה יחד עם יעקב אברג'יל וריצתה עבודות שירות, התפרצה על בת הזוג הנוכחית אורה מור יוסף, ופרצה בצעקות לעיני כל. לפי הנטען כינתה אותה בין היתר "הורסת משפחות", "חולת נפש", "חולה בראש" וגם טענה שהיא מטרידה אותה בטלפונים ובאמצעות כינויים פיקטיביים ברשתות החברתיות.

"פתאום משום מקום… נעמדה התובעת על שתי רגליה והחלה לצעוד לכיוונה של התובעת כשמבטה מופנה לכיוון התובעת ועיניה נעוצות יורקות אש, זעם ושנאה", נכתב בכתב התביעה, "היא פורצת בצרחות מחרישות אזניים כשהיא אחוזת אמוק… גרונה נפער לרווחה והיא מטיחה האשמות, העלבות, אמירות פוגעניות, מעלילה עלילות שווא, משתלחת בתובעת פוגעת ורומסת את כבודה – ואין פוצה פה, כולם בדומיה!".

לטענת התובעת, שדורשת פיצוי בסך 100 אלף שקלים, "המתקפה נמשכה מספר דקות שעבורה היוו נצח". לטענתה, היא "לא הבינה לפשר הסיטואציה וחשה מותקפת מילולית באולם הדיונים, נאלמה חסרת אונים כבולה בתוך האולם כשאין מקום מפלט אליו תוכל להימלט".

במהלך האירוע מור יוסף פנתה לרשמת בית המשפט בבקשה שתעצור את ההשתלחות של אברג'יל, כאשר עורך דינה של אברג'יל טען ש"הדברים נאמרו בסערה, אבל הם לא עברו את הגבול".

עוד הוסיפה מור יוסף בתביעה כי "ברשות הנתבעת מאות אלפי שקלים שנלקחו מהתובעת במרמה והונאה כך שהצד הפגוע הוא של התובעת ובכל זאת היא מנסה לשמור על איפוק ושיח מכבד".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות