משפטי

אלימות ברחובות: הם רבים גם על חניות

תקיפה במהלך ריב על חניה התקיפה במהלך הריב על החניה בראשון לציון

אלימות במהלך ויכוח על חניה של הרכב היא אולי לא אחת העבירות החמורות בספר החוקים, אבל ללא ספק אחת המיותרות והמכעיסות שבהן. מי מאיתנו לא התווכח על מקום חניה לפחות פעם בחייו, אך מכאן ועד אלימות פיזית ותקיפה במוטות ברזל המרחק הוא עצום.

רק בשבוע האחרון הוגשו לבתי המשפט תביעה והצהרת תובע בנוגע לשני אירועי אלימות קשה, בראשון לציון ובחיפה, בעקבות עימותים סביב חניה של כלי רכב. כמה מטומטם ומיותר.

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שני צעירים, בני 29 ו-30 מחולון, כאשר ויכוח סתמי על חניה הוביל לתקיפה וגרימת חבלה חמורה של אזרח. לפי המתואר בכתב האישום לפני כעשרה ימים, הגיעו שני הנאשמים לבצע התקנה בחנות באזור התעשייה בראשון לציון והחנו את רכבם בחניה השמורה לקורבן. הקורבן שהגיע למקום עם רכבו, פנה לשניים וביקש מהם להוציא את רכבם מהחניה.

לאחר דין ודברים בין המעורבים, החלו שני הנאשמים להכות את הקורבן תוך שימוש במוט ברזל ובכך גרמו לפציעתו החמורה שחייבה את פינויו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. השניים נעצרו לחקירה, מעצרם הוארך מעת לעת, עד להגשת כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

בחיפה הפגיעה הפיזית אמנם הייתה מעט פחות חמורה, אבל הריב היה אידיוטי לא פחות, כשוויכוח על צורת חניה, הסתיים בתקיפה חמורה של תושב חיפה, בן 39. בימים הקרובים תגיש המשטרה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד התוקף, צעיר בן 20, החשוד בתקיפה וגרימת שבר באף של הקורבן.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח בדבר אדם שהותקף בתחנת דלק בחיפה. מהחקירה עלה כי הקורבן הגיע לתחנת דלק בחיפה והחנה את רכבו בצד. החשוד פנה אל הקורבן בצעקות והעיר לו על הצורה שבה החנה את רכבו תוך שתקף אותו באגרופים באפו וגרם לו לשבר באף. באותו המעמד החשוד איים על הקורבן, בכך שאמר לו שייכנס לאוטו וייסע מהמקום לפני שהוא יורה בו.

לאחר ביצוע פעולות חקירה חשפו שוטרי משטרת ישראל את זהותו של החשוד, תושב חיפה כבן 20, ועצרו אותו לפני כשבוע לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת וכעת הגישה נגדו חטיבת התביעות של המשטרה, הצהרת תובע כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות