אנשים

דניאלה רייבנבך מעסיקה רק נשים במשרד, כולל הבת שלה (וידאו)

דניאלה רייבנבך היא בעלת משרד יחסי ציבור ודוברות "דניאלה רייבנבך תקשורת", הכולל 15 עובדות. דניאלה מעסיקה נשים בלבד, כולל בתה, יובל.

ריבנבך מספרת על העבודה עם בתה: "מצד אחד זה מאוד מאתגר, ומצד שני זה מסב לי המון גאווה ונחת. אני ויובל מאוד דומות. שנינו נשים דומיננטיות וחזקות. היא חושבת שהיא יודעת הכול, אני חושבת שאני יודעת הכול. זה מביא להמון קונפליקטים אבל זה שווה את זה".

הערך המנחה של דניאלה הוא שקיפות מלאה: "אני חייבת לדעת אם יש משבר פנים ארגוני, אני חייבת שיהיו איתי מאוד ישרים. מעבר לזה אני חייבת להאמין בחברה או במוצר, אחרת זה פשוט לא יעבוד".

שנת הקורונה הייתה שנה קשה אך מלאת הזדמנויות עבור רייבנבך: "בשבוע הראשון לא ידענו איפה אנחנו עומדים. הרבה לקוחות הקפיאו את התקציבים. אבל מהר מאוד התעשתתי והחלטתי שאני ממשיכה בדרך שלי. לא פיטרתי עובדות והשארתי את הצוות כמו שהוא. התארגנו מהר מאוד, ואחרי חודש וחצי הפעילות שלנו גדלה ואז הבנתי שבכל משבר, גדול ככל שיהיה, אפשר למצוא הזדמנויות. היום, שנה לתוך הקורונה, אני יכולה להגיד שהיקף הפעילות שלנו גדל ב-25% מזה של השנה שעברה".

ההישג המקצועי הגדול ביותר של ריבנבך הוא הטיפול במותג הרכב דאצ'יה: "דאצ'יה הוא מותג רכב עממי, והיו כמה בעיות קשות בפן התקשורתי. הבעיה העיקרית הייתה שבשנות ה-80 המותג הגיע לארץ אך נחל כישלון, מה שנצרב בתודעה הציבורית. בשנה בה ייצגתי את דאצ'יה טרנד הלואו קוסט היה בשיאו. הגעתי ללקוח ואמרתי להם, יש הכול לואו קוסט. אבל אין עוד רכב לואו קוסט. אתם רכב מאוד עממי ואני הייתי ממתגת אתכם כרכב לואו קוסט. בסופו של דבר הם לקחו את עצתי והפרויקט זכה להצלחה אדירה".

הטיפ של דניאלה ליחצ"ן המתחיל: התמדה. "חייבים להתמיד בשביל ללמוד ולהתקדם. היום יש נטייה לעזוב כשקשה, ככה לא תגיעו לשום מקום. אני עברתי כל כך הרבה התמודדויות בחיים אבל אני התמדתי ולכן הצלחתי. הסוד הוא להתמיד".

————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות