אנשים, טורים אישיים

לא נושם | טור הטוויטר של צבי אשכנזי: חץ מסילבי קשת

צבי אשכנזי צבי אשכנזי

אורחים יקרים.יושב פגיע מולכם.עם לא מעט גאווה בחזה.מהיום אהפוך מצייצן לפובליציסט.עם כל הזכויות והחובות הנדרשים מאקטיביסט. מודיע חגיגית שמהיום אתחיל להחזיר עם ריבית.על כל השטויות והתחכמויות שספגתם.כל שגעון כזה או אחר שהכלתם.תודה שבאתם ונתראה בפיד.צבי
(גילוי נאות.הטקסט מבוסס על דרשת הבר מצווה שלי תוך התאמות.צבי).

 

פרונט-דסק

עם מוריה מלכה, ראש אגף דוברות ותקשורת בעיריית ראשל״צ. לשעבר דוברת הרלב״ד.

1. איך הגעתי לתחום

"נולדתי וגדלתי בקריית שמונה. מגיל מאוד צעיר התרגלנו לצוותי תקשורת בעיר. אז כילדה מהצד, זה נראה לי כמו הדבר הכי מעניין לעשות. להשפיע על סדר היום, להיות חלק מיוצרי המציאות. בזמן שחברות שלי חלמו על להיות בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה, אני חלמתי להיות מיקי חיימוביץ או אפריל אוניל 🙂 עם השנים הבנתי שהמקצוע הזה שנקרא ״עיתונאי״ הוא לא כזה נוצץ, קשה ומאוד כפוי טובה. התחלתי את דרכי כתחקירנית ועברתי כברת דרך עד שהגעתי להיות דוברת בכירה. בכל יום, ולא משנה עד כמה היה לי יום קשה – אני עדיין מתעוררת עם תשוקה אדירה למה שאני עושה. אי אפשר באמת לשרוד בתחום הזה, אם אתה לא אוהב את מה שאתה עושה בנפשך".

2. ערב אידיאלי עבורך

"אנחנו בתקופה כזו שהאידיליה רחוקה מאיתנו באופן כללי. אבל ערב אידיאלי מבחינתי בעידן פוסט קורונה זה לשבת בלילה ב״מרפסת״ בנתב״ג, עם כוס יין לבן ואדם שמאוד מעניין לי לשבת ולדבר איתו ולהסתכל על מטוסים ממריאים ונוחתים. זה אחד הדברים שאני מאוד אוהבת לעשות, שמרגיעים אותי ומפקסים לי את החשיבה ולצערי לא יצא לי לעשות מאז שהתחילה הקורונה. אם מישהו שקורא את זה עכשיו עובד בנתב״ג – אני מבקשת, תפתחו חזרה את ״המרפסת״ 🙂 בתודה מראש".

מוריה מלכה בטוויטר

3. כשאהיה גדולה אהיה

"למען האמת, אני מפחדת עוד להחליט. כי על פי האישיות שלי, אני מעדיפה לכבוש פסגות ולא להסתכל אליהן. יש ציטוט שאני מאוד אוהבת, מאחד הסרטים הכי טובים שיש בעיני – ״שמש נצחית בראש צלול״, שאומר: "אני תמיד חרדה למחשבה שאני לא חיה את חיי במלואם, אתה יודע? שאני לא מנצלת כל אפשרות שיש לי. לכן אני מוודאת שאני לא מבזבזת אף שנייה מהזמן הקצר שיש לי״. אני משתדלת לחיות על פי המוטו הזה, לכן לא משנה מה אהיה שאגדל, העיקר שלא אפספס כלום".

 

חץ מסילבי קשת לאנשי תקשורת מתחילים

"אם זה אירוע, או תיאור מקום, צילום טוב. קצר ככל האפשר, בלי השתפכויות ובלי ירחמיאליות. אם זו הפגנה – צילום טוב, למצוא שלט מעניין, במקרה של ברוטאליות משטרית – לתאר. גונן בן יצחק עושה את זה טוב. גם אריאנה מלמד. אם זה ראיון, למד על האדם ואל תשאל שאלות בנאליות. אם זה פוליטיקאי, מאלה שמקימים מפלגות מוזרות, שאל מה יש לו שאין לאחרים. ומה המסר שלו. אל תתן לו להשתפך".

סילבי קשת בטוויטר
סילבי קשת בטוויטר

 

מזל טוב ילד.ה

15/01/21 ניצן צור, יורם שפטל, אבישי ברוורמן, נילי טל
17.01.21 שרון וקסלר, דוד ויצטום
18/01/21 יוסי פלד, גדי יגיל
19/01/21 אברהם בורג, נילי לנדסמן
20/01/21 משה קפליסקי, נתן שרנסקי
21/01/21 בני ציפר

 

העסקתכם העסקתנו
מחפשים עבור מוסד ציבורי במרכז הארץ דובר/ת מיומן/ת וותיק/ה והעיקר מלא אנרגיה ומוטיבציה של. המשרה היא במעמד שכיר/ה במשרה מלאה, ולא מיועדת לפרילנסרים.אנא פנו במסנגר בפייסבוק zivbarnea.

 

טיפ של אלופי משנה

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות